menu bar

Tuesday, January 20, 2015

“पिलातसको शिलालेख”— सुसमाचारिय इतिहासको पुरातात्त्विक प्रमाण



ख्रीष्टाब्द १९६१ को जुन महिनामा एउटा शिलालेख फेला पारियो जसले नयाँ करारको एउटा महत्त्वपूर्ण पात्रको पुष्टि गर्छ तिनको नाउँ होपन्तियस पिलातस जसले येशूलाई क्रूसमा टाँग्ने आज्ञा दिए यस आविष्कारले पिलातसको अस्तित्वलाई आशङ्का गर्नै नसक्ने गरी पुष्टि गरिदिएको

इटालीका पुरातत्त्वविद् डा. एन्टोनिओ फ्रोभाको नेतृत्वमा गएको टोलीले कैसरिया मरितिमा नामक प्राचीन सहरमा ८२ सेन्टिमिटर लमाइ ६५ सेन्टिमिटर चौडाइ भएको एउटा कुनेढुङ्गो फेला पारे जसमा लेखिएको ल्याटिन भाषालाई नेपालीमा अनुवाद गर्दा यस्तो हुन्छ, “यहूदियाका हाकिम पन्तियस पिलातसले तिबेरिअसको नाउँमा [यसलाई] अर्पण गरेका छन् उचित तवरलेपिलातसको शिलालेखनाउँ दिइएको यस कुनेढुङ्गोले पिलातससाथै तिबेरिअस दुवैको अस्तित्वलाई प्रमाणित गर्छन् हेरोद महान्द्वारा निर्मित प्राचीन रङ्गशालाको उत्खनन गर्दा यो महत्त्वपूर्ण प्राचीन शिलालेख फेला पारिएको हो  

यो शिलालेख हाल यरूशलेमस्थित इजराएल सङ्ग्रहालयमा सुरक्षितसाथ राखिएको उत्खनन क्षेत्रमा यसको नक्कललाई भने अहिले पनि देख्न सकिन्छ  

पन्तियस पिलातसले कैसरियामा एउटा मन्दिर निर्माण गरेका थिए जुन तिनले रोमी सम्राट् तिबेरिअस (ख्रीष्टाब्द १४३७ ख्रीष्टपूर्व) को नाउँमा अर्पण गरेका थिए यो शिलालेख यसैको बारेमा लेखिएको हो यसलाई ख्रीष्टाब्द २६३७ को बिचमा तयार पारिएको देखिन्छ

येशूको जाँचपडतालको सम्बन्धमा सुसमाचारिय विवरणहरूलाई पढ्नेहरूले पन्तियस पिलातसको नाउँलाई बिर्सन सक्दैनन् चार ओटै सुसमाचारले तिनको उल्लेख गरेका छन् (मत्ती २७:११३१; मर्कूस १५:१५; लूका २३:; १८२५; यूहन्ना १८:२८४०; १९:)

सुसमाचारिय विवरणमुताबिक येशूको गिरफ्तारपछि यहूदी अधिकारीहरूले येशूलाई पन्तियस पिलातसकहाँ ल्याए, “सबै सभासद्हरू उठे, उहाँलाई पिलातसकहाँ ल्याए तिनीहरूले उहाँमाथि यसो भन्ने दोष लगाउन लागे, ‘यस मानिसले हाम्रो राष्ट्रलाई बहकाउन लागेको हामीले भेट्टायौं यसले कैसरलाई कर तिर्नदेखि हामीलाई रोक्छ, आफैलाई चाहिँ ख्रीष्ट, एक राजा हुँभनी भन्छ’” (लूका २३:)

पिलातसको सामु येशूको विरुद्धमा लगाइएका मुख्य अभियोगहरू धार्मिक नभएर राजनीतिक थिए रोम कैसरको अधिकारको लागि येशू बाधक हुनुभएको थियो भन्ने आरोप लगाइयो येशूले राष्ट्रलाई बहकाउनुहुन्छ; करको विरोध गर्नुहुन्छ आफू राजा हुँ भनी दाबी गर्नुहुन्छ भन्ने यहूदी अधिकारीहरूको आरोप झुटा थिए किनकि राजनीतिक अर्थमा उहाँले राजाको पदवी ग्रहण गर्न चाहनुभएन उहाँले करको विरोध नै गर्नुभयो निश्चय नै, धार्मिक विषयहरूमा येशूले धार्मिक अगुवाहरूको खुलेरै आलोचना गर्नुभयो तर राजनीतिक विषयबारे भने होइन यी तिन ओटै अभियोगहरूमा पिलातसको निष्कर्ष थियो, “ यिनमा केही दोष भेट्टाउँदिनँ” (यूहन्ना १८:३८) येशू निर्दोष हुनुभएकोले पिलातसले उहाँलाई छाडिदिन कोसिस गरे तापनि क्रूद्ध भिडको कारणले गर्दा केही उपाय नलागेपछिउनले उहाँलाई क्रूसमा टाँग्न तिनीहरूका हातमा सुम्पिदिए” (यूहन्ना १९:१६)    

इतिहासअनुसार पिलातस ख्रीष्टाब्द २६३६ सम्म यहूदियाका हाकिम भएका थिए तिनी यहूदियाका पाँचौँ हाकिम थिए यहूदियाको रोमी राजधानी कैसरिया मरितिमामा तिनले आफ्नो कार्यालय बनाएका थिए तिनकै समयमा येशू क्रूसमा टाँगिनुभएको थियो

नयाँ करारका अतिरिक्त यहूदी लेखकद्वय योसिफस फाइलोसाथै रोमी लेखक टासिटसका रचनाहरूमा पिलातसका सन्दर्भहरू उल्लेख भए तापनि वर्षौंसम्म आलोचकहरूले पिलातसको साँचो अस्तित्वमाथि नै प्रश्न गर्दै आएका थिए तर बिसौँ शताब्दीको उत्तराद्र्धमा फेला पारिएको यस आविष्कारले बाइबलका आलोचकहरूलाई स्तब्ध पारेका छन् फेरि एक पटक येशूको बारेमा भएको सुसमाचारिय विवरण साँचो ठहरिएको भने आलोचकहरू झुटा   

Leave Your Comments Here.